vrijdag, mei 05, 2006

5-4.. Bevrijdingsdag!

Nou, het was oprecht een soort van bevrijdingsdag! Wat een heerlijke dag vandaag. Alleen maar dingen gedaan die ik helemaal leuk vindt.. Even bijgekletst met Bibian bij Red Bull en daarna even doorgereden naar O'neill om wat kleertjes en wetsuits op te halen. Was rond 1 uur weer thuis en toen ff in de zon gelegen eigenlijk. Rond half 2 naar de skibaan gereden, want stond natuurlijk te trappelen om het water op te gaan.. Kwam daar een hoop gezichten tegen die ik al een tijd niet gezien heb. Ben blij dat er weer wat volk van de eerdere generaties op de groene mat te vinden zijn. Maakt het weer een stuk gezelliger daar! Dus ff lekker geboard en het weer is natuurlijk helemaal geweldig. Na het boarden lekker met mijn moeder een happie wezen eten in de havekom. Dat was in ieder geval een super afsluiter. Moet zeggen dat ik nu wel weer behoorlijk moe ben, want was vanmorgen natuurlijk weer om 6.15 wakker. Niet te geloven echt. Uitslapen is er voor mij niet meer bij geloof ik. Opzich niet zo erg, want het weer is toch goed.. Ow ja, heb die Roam van Hyperlite nog ff geprobeerd. Erg geestig en leuk voor de afwisseling. Gaat wel een hit worden denk ik.. Als je benieuwd bent wat het is: http://www.hyperlite.com. Echt een aanrader als je het wakeboarden soms ff beu raakt als het niet lukt! Ik ben morgen een demo geven in Doetinchem dus verschijn pas weer 's avonds online! XXX

Geen opmerkingen: