zondag, mei 07, 2006

7-5..

Gistermorgen gewoon even begonnen met de boodschappen.. Daarna naar het Lido toegereden, want ik moest met Ben naar Doetinchem. Daar werd namelijk een nieuwe kabel geopend en moest daar ff een kunstje voordoen. Was reuze gezellig en het is ook een super baan geworden! Deed me heel erg denken aan het Blauwe Meer. Ten eerste omdat er geen eind aan die baan komt. Die is echt heel groot!! Daarnaast is het water super helder. Erg mooie locatie moet ik zeggen. We zijn rond 4 uur weer naar Almere gereden geloof ik.. Daar nog een kleine leegverkoop gedaan. Heb gistermorgen namelijk ook de schuur opgeruimd en kwam tot de ontdekking dat ik inmiddels wel mijn eigen watersport winkel kan beginnen. Wat kan een mens veel rotzooi bezitten zeg. Zelfs mijn eerste JetPilot pak kwam bovendrijven. Nou, in ieder geval moet ik af van al die zooi, dus als je wat nodig hebt, moet je ff bellen! Uhm, ben vanmorgen voor de verandering weer om 6.45 wakker geworden en zit nu te bedenken hoe ik mezelf ga vermaken. Zal wel goedkomen.. Verder vandaag weer op het Lido hangen en morgen weer werken! Vanavond meer.. XXX

Geen opmerkingen: