zondag, juli 16, 2006

16-7...

Wat een trip zeg.. Jezus! Zit nu op het vliegveld in Stockholm en het voelt alsof ik 2 weken ben weggeweest. Die energie heeft het me in ieder geval wel gekost. Zo een evenement heb ik nog nooit meegemaakt. Ben namelijk nog nooit van wedstrijdsite gewisseld in een evenement en heb ook nog nooit in een ziekenhuis geslapen. Niet schrikken hoor, maar dat ziekenhuis hadden ze omgetoverd tot hotel. Wat een ellende. Mijn rug joh. Matras was 3 cm dik! Nou goed, viel me mee dat het boarden nog aardig ging. Zweedse volk was extreem aardig. Heerst echt een hele fijne sfeer onder de riders. Het weer was opzich ook goed te doen alleen maakte de wind het heel koud. Was soms wel verradelijk. Ff denken waar ik moet beginnen. We begonnen in ieder geval vrijdag aan de wedstrijd en toen de 2e dame was gestart, kwam de coastguard het parcours invaren. Ze vroegen om de vergunning, maar er scheen iets niet helemaal goed te zijn gegaan met dat ding. Als gevolg dus dat de wedstrijd werd afgeblazen en we in ene zonder water zaten. Wat erg opvallend was, was dat niemand van de organisatie de knoop wilde doorhakken. Er waren namelijk 100 opties, maar niemand wilde een keuze maken. Uiteindelijk zaten we dus op een stuk water wat 30 km verderop was. Echt een plaatje. Super mooi water en hele mooie omgeving. Was dus toch nog goed afgelopen. Nou, moet het vliegtuig in dus schrijf later nog wel wat. By the way... Heb wel gewonnen. XXX

Geen opmerkingen: