dinsdag, juli 18, 2006

18-7..

Zoo, daar ben ik weer. Totally recoverd from Sweden. Had daar min of meer 3 nachten niet geslapen, dus had ff geen kracht voor m'n log. Had ook niet zoveel bijzonders te vertellen.. Vanmorgen ff met Gilbert het water op geweest. Braassemermeer is een goede stek! Ga ik zeker vaker trainen. Ging ook echt super lekker. Raley komt er weer aan. Heb die echt nodig voor de EK dus ik ga mijn best doen. Daarna ff gezellig op het Lido gehangen. In de tuin was het niet uit te houden en met dat NO windje was het best te doen. Rond 5en lekker met m'n moeder een terrasje gepikt en nu lig ik op de bank eigenlijk. Las net dat er 2 dooien waren gevallen tijdens de vierdaagse in Nijmegen. De temperatuur is volgens mij aardig onderschat door de organisatie, want vanmorgen vonden ze het absoluut niet nodig om het parcour in te korten. Nou ja, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Nou, verder morgen werken. Neem mijn waterpistool maar mee, want het wordt volgens mij een beetje warm. Daarna richting TB boten voor een gesprekkie.. Ben benieuwd! Ik ga nu nog ff chillen in de tuin en dan ga ik lekker op tijd mijn bedje in.. XXX

Geen opmerkingen: