zaterdag, juli 22, 2006

22-7..

Beetje hectiek in huize de Haan. We zijn alledrie aardig druk, maar gister is mijn oma opgenomen in het ziekenhuis en dat gaat opzich niet zo heel lekker. Vind het echt heel naar voor mijn moeder. Die is er niet zo heel goed onder. Het is natuurlijk haar moeder, maar ik denk ook dat de longaandoening die mijn oma heeft, haar ff wakker schudt. Misschien ziet ze in dat ze echt minder moet roken enzo.. Nou goed, ga vandaag zelf ff het water nog op en spreek jullie later wel weer.XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

He nieze,

Sterkte voor jou en je ouders met je oma, longaandoeningen zijn geen pretje en van die ziekenhuisafdelingen wordt je ook niet vrolijker(al lijkt het me inderdaad motivatie genoeg om te stoppen met roken!). Hopelijk kun je het af en toe van je af zetten en lekker aan het boarden gaan. zie ik je binnenkort weer een keer op het water?

groeten suus