maandag, juli 31, 2006

31-7..

Ik leef nog.. No worries. Gewoon niet veel bijzonders te vertellen. Meestal als ik in NL ben. Dan zijn de dagen namelijk veel hetzelfde. Mijn moeder is de hele week bij mijn tante geweest, dus had het huis alleen met vaders. Moet zeggen dat het lekker rustig was. Gisteravond is mama weer thuis gekomen en mijn tante uit Australie (Marina) is ook back in town. Super leuk om haar weer te zien. Ze was hier vorig jaar natuurlijk ook al, maar het lijkt alsof ze niet is weg geweest. Nou, heb eigenlijk de hele week geboard. Het WK cable was natuurlijk bezig en het voelde super vreemd om daar niet tussen te staan. Heb de keuze bewust gemaakt, maar toch klopt het nog niet helemaal voor mijn gevoel. Helemaal niet als je hoort dat het niveau best treurig was. Maar ja, wat had ik er dan voor voldoening uitgehaald!? Nu gewoon mijn ogen gericht houden op het EK. Ik ga aanstaande woensdag naar Engeland voor de British Nationals. Dat is meteen een goede generale voor het EK. Kan ik mooi ff kijken wat Louise allemaal aan het doen is. Hoop niet dat ik iets schokkends tegenkom! Ga vandaag ff aan de kabel hangen en morgen weer ff achter de boot. Verder niks spannends op de planning. Tot later.. xxx

Geen opmerkingen: