zondag, september 10, 2006

10-9.. happy b-day to me

Hallo daar.. Vanmorgen werd ik gewoon wakker zoals altijd. Zonder taart.... Lekker weer. 5 Minuten later kreeg ik de eerste smsjes van mijn nieuwe vrienden:-) Toch wel weer leuk. Daarnaast stond mijn mailbox aardig vol met e-cards enzo. Vanavond gaan we mn verjaardag vieren in een 1 of andere club met wat gasten van de skischool. Wordt best gezellig denk ik. Vanmorgen ff een stukje gefietst, want mijn benen zijn fucked as hell. Vanmiddag ff boarden. Gisteren ging het wel lekker. Mijn benen voelen beter vandaag dus weer ff knallen straks. Het is nog steeds super duper heet hier. Echt te lekker. Voel me verder nog steeds erg goed. Weinig nieuwtjes.. Zal morgen ff vertellen over m'n verjaardagspartijtje. Toedeloe.. xxx

4 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve denise allereerst van harte met je 20ste verjaardag wel raar dit is de eerste keer dat we er niet bij zijn we wensen je een onwijs leuke avond en we doen het de 26ste nog wel uitgebreid over heel veel liefs pap en mam xxxxxx

Anoniem zei

Hieper de piep hoeara!

Gefelicteerd meis. Maak er een mooi dagje van!

Liefs, Stephanie.. X

Anoniem zei

Hoi Denise, Van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag en maak er wat moois van daar. Groeten van Michael, Wijnanda, Melanie en Nadia

Anoniem zei

Lieve Denise,
Ook van ons gefeliciteerd met je verjaardag, oeps ik ben een half uurtje te laat, Hoop dat je een hele gezellige avond heb gehad zo zonder je paps en je mams. Blijf genieten en veel groetjes van ons allen Zwany Robert, Sanne jeske en Timo