vrijdag, september 08, 2006

8-9..

He-he.. Eindelijk zit ik erop. Krijg geen connectie met deze site via de telefoonlijn. Dus ff ergens wireless op kunnen pakken en dus ook ff de tijd om snel een stukkie neer te knallen!! Het is hier in 1 woord geweldig. In vergelijking tot Spanje komt dit heel erg dichtbij. Ben de hele wereld rond geweest om zoiets te vinden en nu heb ik het eindelijk. Al ben ik al vaker in Singapore geweest. Andere condities toen. Nu 'woon' ik hier en kan je verklappen dat het me dus aan alle kanten bevalt. Ben met boarden weer ff helemaal bij het begin begonnen. Was wel nodig ook. Nu ff 3 daagies basis knallen. Daarna weer verder met de rest. Ben echt super blij om het feit dat ik nu kan trainen met een trainer. Schiet tenminste op. Kan nog een conclusie trekken. Als je bij de wereldtop wilt horen, kun je maar beter zo lang mogelijk uit NL wegblijven. Daar word je in vergelijking tot het buitenland geen steek beter. Je bent daar teveel afhankelijk van factoren. Hier ben je gewoon de hele dag op het water voor een habbekrats. Daarnaast heb je zeker een dikke golf en glad water. Niet te vergeten ook een dosis zon. Het is hier pleuris warm. Te lekker gewoon. We zitten zeker over de 30 graden overdag en 's avonds wordt het niet kouder dan 25 graden. Geen overbodige luxe voor mij. Nou, verder geen opvallende dingen. Heb een lekker huisje en het eten is hier helemaal top. Dagen vliegen om echt. Daar was ik het meest bang voor.. Verveling. Ben al geen ster in mezelf vermaken, maar gaat tot nu toe helemaal goed! (Dus Ger.. No worries;-)) Nou, tot later maar weer.. XXX

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hey wat fijn om zulk fijn nieuws te horen!!! geniet er lekker van! bij ons zit iedereen weer op school te zwoegen en moeten we boarden tussen de buien door, dan weer te veel wind dan weer uit de verkeerde richting en als het dan eens perfect weer is, zijn er weer 100 anderen ook aan het 'genieten'. dus jij mag van geluk spreken! heel veel plezier, groetjes van ingrid en de rest

Anoniem zei

wat fijn dat je het leuk hebt, n nog wachten op foto's, we zijn reuze benieuwd.........
kus birgitt en cindyxxxxx

Anoniem zei

Joehoe pop, super blij dat het zo goed gaat daar! Had ik niet durven dromen namelijk... Klinkt allemaal te gek, ziet er keurig uit, volgens mij houdt je het nog wel ff vol daar... Als je maar wel terugkomt in december en niet besluit te blijven!! ;-)

Hoop dat je spel leuk is, als je er al aan toekomt. Rustig aan, we mailen. Hvj! Dikke kus

jepeijzel zei

gefeliciteerd met je verjaardag
we zijn blij dat je het naar je zin hebt, houwe zo, we hopen dat je een fijne tijd hebt daar,
groetjes en een dikke knuffel
olga, ed en dennis

Anoniem zei

HI DENISE

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. IK HOOP DAT JE FIJNE DAG HEB. ZAL AAN JE DENKEN. MARINA XXXXOOOO

Anoniem zei

Hey,

Ziet er goed uit Denise! Leuk dat je zo enthousiast bent. Goed om te horen.
Maar voor nu eerst een hele dikke verjaardagsknuffel!

Shira