donderdag, september 14, 2006

14-9..

Good Christ Halleluja.. Dat ik ooit nog is in een MacDonald's zou zitten. Niet om te eten hoor, maar om weer ff een update eruit te gooien. Kan geen connectie krijgen met de site waar ik mijn log update in mijn appartement. Schiet niet echt op dus.. Maar goed, daar ben ik weer! And still having the time of my life.. Zoveel dingen die aan het veranderen zijn. Ik begin er maar niet over. Sommige van jullie weten vast wel wat ik bedoel. Ff denken.. Ik ben blijven steken op 11-9 zie ik. De dag na mijn verjaardag... Laat ik maar gewoon vertellen wat ik zo allemaal aan het doen ben. Veel aan het boarden dus, lekker uitslapen iedere dag. Lukt me zowaar! Niet te geloven dat ik gewoon om 10 uur een keer bedenk om uit bed te stappen. Dan rustig aan ff MTV kijken, emails replyen, thee drinken, ontbijten, douchen, spullen pakken, bus in, lunch halen voor 's middags, boarden, nog meer boarden, eten, msnen, slapen.. Same next day.. Leuk he:-) Heerlijk leven hier. Helemaal geweldig. Heb een mega steun aan Paul. In alles.. Kan over alles praten met hem. Echt alles. Is echt erg fijn. Heel blij mee.. Heb gewoon eindelijk mijn stek gevonden en raak er niet over uitgepraat! Ow, by the way.. We zijn dinsdagavond naar de kabel geweest. Wat een giller zeg.. Ze vonden het allemaal wel prachtig wat ik deed. Hadden ze niet verwacht. Er liggen echt dikke obstakels in het water en de kabel is mega hoog. Lekker vliegen dus. Het enige kutte is, is dat de hele kabel is omringd met muren.. Golven overal. Ga daar dus maar alleen heen als het rustig is. Heb verder ff geen nieuws. Vandaag ff geen boarden. Dagje rust kan geen kwaad. Zal morgen ff boarden in Kallang(skischool) en zaterdag de hele dag op Bedok (zoet water en World Cup venue). Das trouwens echt een coole spot. Nou mensjes, ik ga de bus in! Moet zo mijn huur betalen. Joepie.. Nog ff een fotootje voor jullie erbij! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

juist, text weer eindelijk, zat ik op te w88 en nog wel meer mensen denk.

maar no worries zo te lezen, lees alleen maar positiviteit, goeie shit !

Veel plezeier, Check je laterz op msn wel !

Peace out
x Bas !

Anoniem zei

hoi denise

BEN BLIJ VOOR JE DAT ALLES ZO GOED GAAT. JE GAAT TOCH WEL WEER TERUG NAAR NEDERLAND HE ??????????
MARINA XXXXXXXOOOOOOOOO