zaterdag, september 16, 2006

16-9..

Heb eindelijk een plek in mijn kamer gevonden waar ik een wireless connectie heb. Ik hang nog net niet uit het raam, maar dat is niet erg. Hoef niet eerst een half uur in een bus te zitten voordat ik jullie ff kan updaten. Heb gister niet geboard. Heb nog nooit zoveel regen in mijn leven gezien. En gewoon met bakken uit de hemel he! Jezus.. Ben toen maar ff naar de kabel gegaan, zodat ik in ieder geval nog ff heb kunnne boarden. Was erg leuk.. Vind die obstakels gewoon kicken. Ging 's avonds ff wat te eten halen. Ik dacht: 'laat ik ff lekker vissie halen'. Ik heel enthousiast besteld, meegenomen naar huis en raad eens wat ik aantref.. Een gore vis met kop en al eraan.. Heb het toch opgegeten. Was wel weer een avontuur. Verder alles nog onder controle. Heb het nog steeds naar mijn zin.. Ow, Marina?!? Ik las je comment en je vroeg of ik nog wel terug naar NL wil. Die vragen kan je nu beter niet stellen. Heb er geen antwoord op:-) Ik ga vandaag de hele dag op de World Cup venue trainen..Sorry van die foto's trouwens. Krijg ze er echt met geen mogelijkheid op.. XXX

Geen opmerkingen: