zondag, september 17, 2006

17-9..

Murning... En toen was het alweer zondag. Toen ik 10 minuten geleden opstond, kon ik me écht niet bedenken welke dag het was. Gewoon geen enkel idee. Heb ik nog nooit gehad. Toch een goed teken lijkt me! Gistermiddag geboard.. Ging iets minder dan normaal. Misschien voelt dat zo, omdat ik weer met die kut raley bezig was. Wat een bout figuur. 2 Keer echt genadeloos op mijn bek gegaan.. Maar ja, het is vallen en opstaan he. Vanmiddag weer ff verder met mijn 3. Gaat al steeds beter. Moet geduld hebben.. Heb zeker nog 3 maanden, dus moet toch een keer goedkomen zou je denken.. Nou, ik ga ff een kop koffie zetten. Heb ik nodig, want lag gister pas om 2 uur in bed.. Later meer. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben blij dat je het zo naar je zin hebt snies!!!! kus birgitt xxx

Anoniem zei

Hoi Niesi
even een krabbeltje van mij zo te lezen heb je het helemaal top daar lekker dat mamsie dat straks even kan zien waar jij je zo heerlijk voelt als je haar maar wel weer terug stuurt. Nou meid geniet met volle teugen en deze ervaring kunnen ze je niet meer afnemen. Kus Jacje