donderdag, september 21, 2006

21-9..update

Nou, dat was een warme dag zonder boarden. Helemaal niet tof. Het stelt me wel gerust dat het minder pijn doet dan de andere knie. We hebben vandaag een sportarts benaderd die zo vrij is om me te helpen. Dat ging allemaal erg makkelijk hier. Veel makkelijker dan in NL. Daarnaast zijn de kosten ook een stuk lager. Gelukkig is de verzekering allemaal rond, zodat het in ieder geval allemaal op te lossen is. Nu maar een hoop fietsen en rusten, zodat het zo snel mogelijk is hersteld, want dit is ook niks! Word nu al gek van dat gehang. Vandaag zijn trouwens alle betonblokken voor de slider en schans aangekomen. Hoop gesjouw kan ik je vertellen. Blokken zijn 50 kilo per stuk. Gelukkig ben ik ff unavailable. Paul is ff aan het kijken of hij me hier aan een baan kan helpen, zodat ik evt langer kan blijven. Zie mezelf niet zo snel terug komen naar NL. Normaal gesproken zou ik al in het vliegtuig naar huis zitten door die blessure, maar dat is echt nog geen enkele keer in mijn gedachte opgekomen! Uhm..... Ff denken of ik verder nog nieuwtjes heb..... Mams komt natuurlijk over een paar dagen naar Singapore. Super dat ze ff langs komt wippen. Al moet ik ook toegeven dat ik nog geen seconde heimwee heb gehad. Ik ga weer ff verder mensen.. XXX

Geen opmerkingen: