vrijdag, september 22, 2006

22-9..

Daar zit ik weer.. Heb vandaag ff op mijn board gestaan en zal dat waarschijnlijk nog wel een keer doen! Heb nog geen eens een wake 2 wake gedaan, maar heb in ieder geval ff kunnen hangen. Moest vanmorgen beetje vroeg op (7.30), want had een interview met televisie zender en had deze middag nog een radio interview. Erg lastig in Engels kan ik je vertellen. Heb normaal gesproken niet zo een moeite met Engels, maar in interviews is het toch anders. Je kan niet echt zeggen wat je eigenlijk wilt zeggen. Maar goed, zal ik toch handig in moeten worden! Ok, ik ga weer naar de boot.. Tot ltrs.. xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

klinkt alweer een stuk beter! gelukkig maar, want het is nog maar 1 week totaan de worldcup...
succes met de revalidatie! groetjes, ingrid

Anoniem zei

VEEL STERKTE MEID . IK HOOP DAT JE KNIE SNEL WEER GOED KOMT. MARINA