vrijdag, september 29, 2006

29-9..

Ff weer een update. Heb eindelijk weer de mogelijkheid om wat te laten horen. Het is allemaal wel erg druk met de World Cup enzo. Beetje vervelend nu mama hier is. We zijn constant aan tijden gebonden en das niet echt leuk. Goed, krijg morgen een spuit in mijn knie en scheenbeenspier, zodat ik normaal kan boarden. Allemaal vrij onschuldig dus moet wel goedkomen. Heb net toch ff getraind terwijl ik dat niet zou doen. Ging zonder brace het water op en het ging eigenlijk best lekker. Biedt weer wat perspectief. Na de world cup ff wat leuke dingen doen met mams en dan gaat ze alweer naar Australie. Hoop dat ze het daar wat leuker heeft dan hier.. Ga zo naar de welcome party. Zal wel weer een dolle boel worden.. Tot snel..xxxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi denis en mo

ik ben blij wat te horen. ik zat maar te wachten. ik hoop dat alles goed voor je gaat op de worldcup. ik geloof dat je moeder gewoon blij is dat ze bij je bent. ze gaat zeker een goede tijd bij mij hebben . ik ben blij dat ze hier naar toe komt vindt het alleen sneu voor jou . oke meid toy toy toy met de world cup . groetjes en kusjes marina xxxooo

Anoniem zei

Goeiemorgen,
Zijn wij toch nog net op tijd om je veel succes te wensen vandaag en morgen en misschien komen we nog wel even kijken. We liggen nu in de Raffles Jachthaven, naast de plaatselijke wakeboardschool. Hoe kun je het zo uitkiezen. Wij zijn met een live aboard op weg van Koh Tao (Thailand) naar Phuket.
Groetjes en succes,

Gerad en Petra, Wakeboardschool Amsterdam/Vinkeveen
gerard.petra@gmail.com