zaterdag, september 30, 2006

30-9..

Daar was ze weer.. Maar goed, niet geboard vandaag. De organisatie had bedacht dat de dames maar meteen door moesten naar de halve finale, want we liepen achter op schema vanwege het vochtige weer. In Singapore regent het niet veel, maar als het regent, regent het. Dus we hadden 2 uur delay. Vandaag alleen de mannen geboard. Abel ook geboard. Wat deed hij het weer prachtig. Haha.. Hij heeft de eindboei van de eerste set niet meegekregen. Maakt niet uit.. Het is een ervaring opzich en ik moet erbij vertellen dat hij echt BOUT WATER had. Ben dus alsnog trots op hem. Nou, verder was de welcome party gisteravond bijzonder gezellig. Ik heb op video terug gezien dat ik lag te slapen toen we nog ff snel een happie gingen halen. Enneh, dat is het enige wat ik me nog echt kan herinneren. Ach ja, zo ziet mn moeder in ieder geval dat ik me niet verveel. Ben daarna letterlijk op bed gestort en in slaap gevallen. Ik had er geen kracht meer voor. Uhm, vanmorgen eigenlijk best fris opgestaan. Ben lekker ff op de fiets gaan zitten om de restjes alcohol uit mijn bloed te fietsen en de rest van de dag prima doorgekomen. Geen vreselijke kater dus. Nou goed, dit gebeurt waarschijnlijk niet meer, want veel beter word ik er duidelijk niet van. Oke dan, tijd om te eten.. Lekker, fish head:-) XXX

Geen opmerkingen: