zondag, september 03, 2006

3-9..

Murning.. 7.30. Kon natuurlijk niet meer slapen. Teveel gebeurd de laatste 2 dagen denk ik. Vrijdag de crematie van mijn oma gehad. Had toch meer impact dan ik verwacht had. Wel fijn dat we het nu kunnen afsluiten. Na de crematie kwam direct het besef van mijn vertrek dinsdag. Komt nu in ene wel heel dichtbij. Gelukkig maar, want dit weer ben ik echt zo vreselijk zat. Een beetje zon kan ik wel gebruiken. Goed, gister de O'neill Cup gehad. Op de 3,5 uur uitloop na, vond ik het toch wel erg leuk. Was leuk om iedereen nog ff te zien. Lag gister rond 23.00 in bed. Was wel behoorlijk gebroken. Keek vanmorgen naar buiten, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Verbaast me niks dat sommige mensen alweer rondlopen met winterdepressies. Las ik van de week in de krant. Maar goed dat ik dinsdag wegga! Tot later.. XXX

Geen opmerkingen: