zondag, september 03, 2006

3-9..deel 2

Wat een schijt weer vandaag zeg. Maakt het voor mij wel makkelijker om weg te gaan, maar ja. Vandaag wat spullen bij elkaar gezocht enzo.. Zijn vanavond uit eten geweest met de buren. Alvast voor mijn verjaardag. Morgenochtend beetje m'n tas inpakken en dan de rest van de dag naar de stad om nog ff schoenen te kopen enzo.. Wil ook nog ff naar Lida. Morgenavond nog happie eten met Gerda en dan nog mijn auto naar Harderwijk brengen. Tegen die tijd zal ik er wel klaar voor zijn.. Zo niet, dan toch. Goed, ga ff mijn I-pod vol gooien..XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise

IK HOOP DAT JE EEN GOEDE VLUCHT HEB. HET WEER IS DAAR ZEKER BETER. WENS JE EEN HELE FIJNE TIJD IN SINGAPORE. NOGMAALS BEDANKT WAT JE VOOR ME HEB GEDAAN OP VRIJDAG. GROETJES MEID EN VEEL SUCCES.
DIKKE KUS MARINA XXXXXOOOOOOOOOO

Anoniem zei

He Nies,

Heel veel plezier en geniet van het weer he. We lezen wel hoe het allemaal verloopt. groetjes Pj J en S