woensdag, september 06, 2006

6-9.. Arrival

Goedemorgen Nederland!!! Ik zal wel ff helemaal bij het begin beginnen. Inchecken... M'n moeder en ik hadden al 1000 scenario's geschetst over het inchecken. Het zou in ieder geval niet zo makkelijk gaan als bij de KLM. Sterker nog, Singapore Airlines, 1 van de best vliegtuigmaatschappijen in de wereld, wilde me 400 euro laten betalen voor dat fuck board. Das 10 keer zoveel als de KLM. Toen werd ik ff niet lekker. Vlekken sprongen van woede mijn nek in zei m'n moeder. Had ik nog nooit gehad. Maar goed, de vraag was meer; 'wat nu?'. Bindingen mee in je handbagage etc. was nog de beste optie, maar m'n moeder was het er toch niet mee eens. Toen ben ik maar ff op het kantoor met m'n laatste beetje fatsoen gaan proberen om toch iets te regelen. Toen kwamen ze erachter dat ik ik de 4e kilo's heb proberen te kopen. Dat kon alleen niet meer, want is was al ingecheckt. Nou goed, het viel uiteindelijk mee, want door me als een arme student op stellen, kreeg ik het board toch nog voor 91 euro mee. Tevens voor de terugweg. Toen moest ik 'afscheid' van mams. Vond het echt niet leuk om weg te gaan, maar de wetenschap dat ze er over 3 weken alweer is, maakt een hoop goed! Goed, alles achter de rug wat betreft inchecken. Nu maar hopen dat de vlucht helemaal super is. Ik had gerekend op internet in het vliegtuig, maar hoe kon het ook anders.. Geen internet. Gelukkig had ik net voor vertrek een spelletje voor mijn PSP gekocht. Die heeft me met Yahtzee op het schermpje voor me, aardig door de reis heen getrokken. Eigenlijk ben ik me pas de laatste 2,5 uur gaan vervelen. Toen was ik het roggelen van mijn buurman aardig zat. We kregen nog wat te eten en ik raakte weer verstrikt in een film. Toen was het alweer tijd om te landen. 6.20 stond ik op de grond.. Derek stond me al op te wachten op het vliegveld. Bagage was er snel en kon eigenlijk niet wachten om naar bed te gaan. Jezus! Was gebroken.. Gelukkig gingen we er meteen naartoe. Kamer is top. Groot genoeg, internet, tv, koelkast, magnetron en een bed. Wat wil je nog meer? Ik ga nu ff boodschappies doen! Vanavond foto's.. XXX

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise
iedereen in nederland ligt nog te slapen zo ik ben lekker de eerste die dit leest. blij dat je goed bent aan gekomen.kan niet wachten tot ik de foto's zie.he meid goede tijd daar en we volgen het wel weer . dikke kus marina xxxxooo

Anoniem zei

hey denise!
fijn dat je veilig bent aangekomen en dat je kamer oke is! we zijn reuze benieuwd naar het vervolg en de foto's! groetjes van de hele familie, ingrid

Anoniem zei

gelukkig goed aan gekomen, we zijn blij dat je een leuke kamer hebt. geniet, en voor je het weet staat mama in je kamer, te kijken of het netjes is, ha ha ha dikke kus birgitt en cindy xxxx

Anoniem zei

Goed te weten dat je er bent. Kom maar door met die foto's. Flo.

Anoniem zei

Goed te weten dat je er bent. Kom maar door met die foto's. Flo.

Anoniem zei

Goed te weten dat je er bent. Kom maar door met die foto's. Flo.