woensdag, oktober 11, 2006

11-10..

Mogge.. Wat een lekkere dag gister. Vrijwel de hele dag in de boot gezeten. Beetje les gegeven, geboard en het was super zonnig, dus had het helemaal naar mijn zin. Vandaag wordt waarschijnlijk een beetje hetzelfde. Oh, heb gister beetje gewerkt aan nieuwe dingetjes. Gister paar keer mijn TS backroll 2 revert weer gestaan en ook m'n switch backroll begint ergens op te lijken. Das dan toch weer mooi meegenomen.. Vandaag weer boarden. Zo eerst hardlopen. Kan niet wachten:-) Gister uiteindelijk WEEEER niet naar de bios geweest. We waren pas 22.00 terug van boarden en toen was de film al bezig. Schiet niet op dus.. Vanavond misschien ff naar Ministry of Sound. Ik ga ff koffie zetten.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

He pop, pas je op dat het allemaal niet te druk wordt? Stel je voor dat je de film weeeeer mist, het zal je gebeuren. En dat koffiezetten, is dat nieuw?

Mens wat een leven. En wat zal je hier over een jaar of wat nog veel aan terugdenken. Ik heb me beperkt tot de "loosdrecht-versie' en zelfs die versie kijk ik met heel veel plezier op terug. Jij mag Singapore toe-eigenen.

Lees je site zo goed als dagelijks. Blijf ons vermaken met je avonturen / avonduren ;-)

Bye! Flo.