dinsdag, oktober 10, 2006

10-10..Gone fishing..

Nou, van die hele film is gister niks terecht gekomen. Kreeg een telefoontje van iemand toen ik onderweg was naar de film. Hij vroeg of ik wilde komen vissen met een paar mensen. Ik had zoiets van: 'Nah, kan je vast ook wel zonder mij', maar liet hem de jongen bellen met wie ik naar de film zou gaan. Die had min of meer ingestemd, dus toen gingen we in ene vissen. Eerst super lekker gegeten trouwens. Toen dus vissen.... Heb natuurlijk weer geen garnaal gevangen. Damn, ik houd t wel bij wakeboarden enzo. Gelukkig was het wel gezellig. Maar goed, gister dus wezen hardlopen. Was leuk.. Geen spierpijn, nog leuker. Ga zo boarden op Bedok. De slider van de World Cup blijft daar liggen. Das wel vet. Fijne slider. Alrightie.. Vanavond gaan we opnieuw proberen die film te kijken. Later meer.. XXX

Geen opmerkingen: