woensdag, oktober 18, 2006

18-10..

Kelere.. wat een dag. Het was echt superrrrr heet vandaag met superrrrr veel zon. En dus superrrr rood. Verkeerde inschatting gemaakt. Maakt niet uit. Morgen ziet het er bruin uit.. Vandaag met een backside 360 begonnen. Ik blijf zowaar on axis. Misschien heeft dat meer toekomst dan een frontside 360. Maar ja, we zien het wel weer ff. Ellen heeft vandaag ook ff geboard. Fijn dat we nog ruim 2 weken hebben om te oefenen:-) Nee hoor, zeker niet hopeloos. Morgenmiddag weer ff boarden. Denk ook dat ik rijp ben voor een full body massage. 's Avonds verjaardagspartijtje. Uhm.. Net ff snel een happie gedaan met Ellen en 2 of the boys. Was wel ff gezellig. Had rete honger. Had voor het diner al 7 uur niet gegeten. En dat ben ik niet echt gewend zoals de meesten wel weten. Ow ja, morgen komen de Kroontjes. Dat wordt feest. Heb er veel zin in! Nou, ik ga naar bed, want ik ben gebroken. Te lang met m'n harses in de zon gezeten. XXX

Geen opmerkingen: