donderdag, oktober 19, 2006

19-10..

Nou Mien, het is definitief. Ik kom naar Australie in de eerste week van december. De AA championships zijn dan. Zit geloof ik 2 uur rijden van Melbourne. Ga niet als rider, maar als teamcaptain. Haha.. Zal je verdere details nog wel laten weten. Nog geen idee hoe de dag er vandaag uit gaat zien. Er zal zeker geboard worden, maar weet nog niet hoe laat. De Kroontjes komen om 15.30 aan op Changi Airport. Misschien wel ff leuk om ze op te halen denk ik. Nou, verder geen nieuwtjes. Ellen ligt nog een beetje je draaien. Tijd om de gordijnen is open te doen. Later meer.. XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

helemaal te gek joh ja zeker hou me op de hoogte. team captain he wel dat is wat anders. ben blij dat horen dat je nog steeds een goede tijd heb. MARINA XXXX

Anoniem zei

helemaal te gek joh ja zeker hou me op de hoogte. team captain he wel dat is wat anders. ben blij dat horen dat je nog steeds een goede tijd heb. MARINA XXXX

Anoniem zei

Nou ik ga je skippy noemen je hopt van het ene continent naar het andere. Maar wat een leuke uitdaging om het eens in een andere vorm te doen als team captain. Zeg en dat van die zon is voor ons niet echt belangrijk om te weten hoor!!!! Nou train ze met je 360, but be carefull. Ka nr.7