dinsdag, oktober 03, 2006

3-10..

Yooo! Wat een dag gister.. Niet veel gedaan. Het was meer een dagje ziekenhuis. Paul zijn vrouw heeft die baby's zondagnacht delivered.. Wat een timing he!! 2 Super mooie kindjes uitgekomen. Paul was erg onwennig. Is ook niet raar, maar ben er van overtuigd dat ze het goed gaan doen. Daarna wilde we eigenlijk ff naar Dallas toe. Kon alleen niet, want die lag nog op de intensive care na haar operatie. Moet daar elke dag langs om haar een beetje gezelschap te houden. Misschien worden we wel hartsvriendinnen;-) Gisteravond nog ff naar wat vrienden geweest(klinkt raar). Nog ff wat nagepraat, tafelvoetbal en Jenga gespeeld en toen rond 12 uur weer naar huis. Was wel ff een lekker dagje dus. Vandaag gaat mama richting Australie. Heeft ze enorm veel zin in. Zet haar om 17.30 op een taxi en dan ga ik vanavond dus ff naar Dallas.. Verder geen nieuws.. Oh, voor degene die et nog niet hebben meegekregen. Mijn trip is verlengd tot april. Blijf dus ietsie langer. Ook ga ik het eerste weekend van november richting Taipei voor een demo. Ff denken hoor.. Misschien heb ik nog wel meer. Uhm, nee toch niet. XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey!
Erg leuk om te lezen dat je het zo erg naar je zin hebt! Ik volg je blogspot al een tijdje en volgens mij vindt je het lang niet overal leuk maar merk aan je schrijven dat het je hier wel bevalt! Veel plezier en veel succes verder! Geniet ervan!

Sjors

Anoniem zei

HE....niet nog langer weg blijven hoor !!!!!!!! Wat moet ik dan met mijn kerstkadootje ?
Nou ja.....Geniet er dan maar van, XXX, Lida.

Anoniem zei

Heey,
Goed gedaan, Denise...Ga zo door.Wel zielig voor dallas...Gebroken been..pff..lijkt me niets.
Nodig haar een keer bij jou uit in Nederland...dan kan ik haar misschien ook een keer op de foto plakken...hahaha.
Succes verders...laat eens wat van je horen...mail me anders...heb nog wel een paar foto's voor je van afgelopen seizoen.(rolf.parree@wanadoo.nl)
Groetjes en kusss, Rolf

Anoniem zei

Nog langer wegblijven ? Uhm ... Wie moet er dan straks bij Noorman als een apie door het magazijn heen klimmen ?

Oh ja , wil graag voor 12 personen reserveren in je appartementje daar ? Gaat dat lukken ? Hahahaha ...

Greetz ,

Rick !