zondag, oktober 01, 2006

1-10..

Jaja, het onmogelijke is mogelijk gemaakt. Kan het niet geloven. We zaten allemaal rechtstreeks in de semi finals en top 3 ging naar de finale. Ik was derde geworden in mijn heat. Doel bereikt dus. Totdat ik de finale inging. Geen zenuwen, want had toch niks te verliezen.. Andrea Fountain ging voor me. Viel 2 keer. Nog steeds geen zenuwen. Toen moest ik. Begon met Front Flip. Scarecrow..... op mn bek. Nou, toen kon ik helemaal los, want zat niks meer in naar mijn idee. Tantrum, scarecrow.. 2nd pass: ts frontroll, backroll, slider, ts roll 2 revert(????? weet nie waar die vandaan kwam, maar alles beter dan een ts 180) en nog een front 2 fakie. Maakte me uiteindelijk 4e. Dallas moest ook rijden in de finale en die heeft nu haar bovenbeen gebroken. Behoorlijk drama daar. Erg vervelend, maar niks aan te doen. Ze is in goede handen. Results: Dallas 1, Emily 2, Maeghon 3, ik 4. Overall: Emily 1, Maeghon 2, ik 3.. Wat dus het mooiste van het verhaal is. IK BEN GEKWALIFICEERD VOOR WORLD CUP VAN 2007.. Stress op het EK allemaal voor lucht geweest. Nou, morgen meer. Moet nu naar closing party..xxx

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey denise! SUPER!!!! Gefeliciteerd met dit geweldige succes! geniet ervan! fijn dat je moeder erbij is om van dit succes te kunnen genieten! xxx, ingrid

Anoniem zei

En Terecht !!!!!!!!!

x -B-

Anoniem zei

GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDD, KUS BIRGITT EN CINDY EN OPA REIN XXXX

Anoniem zei

Super man!!!!!!!!!!!
Nu nog ff nagenieten zonder stress. Groeten Pj J en S

Anoniem zei

Geweldig goed gedaan Meisie, geniet er maar lekker van, je bent een kanjer !!!!!!!!!!!!!!
XXX, Lida.

Anoniem zei

hi denise en mo
geweldig gefeliciteerd. groetjes MARINA XXXOOO

Anoniem zei

Hoi Denise,
Gefeliciteerd met dit resultaat en doe ook je moeder de groeten.
Veel plezier. Michael, Wijnanda, Melanie en Nadia

P.S. de verjaardagswensen zijn doorgegeven aan allen. Het was druk maar heel gezellig.

Anak Pak Abu zei

Congrats Denise. Although you didn't get top 3 in the finals, you did get 3rd in Overall! That was a great performance yesterday.. Good luck in your future competitions...

Siti
Journalist
Berita Harian
(singapore's malay newspaper..)

Anoniem zei

Hey wijffie !

Top dat je derde bent geworden ! Top dat je je hebt gekwalificeerd voor de 2007 tour ! Fuck al die kwalificatieregeltjes hier , je hebt het nu in rechtstreekse competitie/confrontatie laten zien ... Je hebt het verdiend !

Rick !

Anoniem zei

HE Nieze,

Dit is geweldig, zorg er nu ook voor dat je nu nog veel plezier hebt in Singapore.

Grtx

Wilco de Vries