woensdag, oktober 04, 2006

5-10..

Ik kan eindelijk via mijn gewone internet connectie m'n site updaten. Dat maakt het leven een stuk makkelijker:) Ben nog steeds wakker. Nog geen zin om te slapen. Kom net pas uit het ziekenhuis. We zijn nog ff met z'n allen wat wezen drinken. Moet morgen wel vroeg op alleen. Moet naar de immigratie. Moet mijn verzoek indienen om hier ongeveer 6 maanden te blijven. Hoop dat ze het accepteren. Moet dat echt morgen doen, want ik ben hier vanaf morgen of zaterdag illegaal als ik mijn visum niet heb. Morgenmiddag heb ik nog een interview. Heeft niks te maken met de World Cup. Komt gewoon in de zondagse krant. Goed, ga nu toch maar de luiken sluiten.. Tot morgen.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi denise heb het geweldig hier maar dat zal geen verassing zijn mooi weer lekker eten en familie om me heen wat wil ik nog meer word vreselijk verwend hier dus alles oke ik spreek je nog wel op msn doei lieverd xxx mams