vrijdag, oktober 06, 2006

6-10..

Kom net pas mijn bed uit. Tis 10.14 nu. Nou ja, zal het wel nodig gehad hebben. Zelfs het flesje water wat ik vannacht heb omgegooid kon me niet boeien. Heb gewoon mijn broek erop gegooid en het was droog vanmorgen:-) De broek niet dus. Vandaag eindelijk weer boarden. Aan de kabel zowaar, maar heb echt tijd op het water nodig. De hele dag hangen is ook niks! Gisteren naar immigratie geweest. Om 8 uur!!! Anders werd het te druk en moet je 5 uur wachten voordat je geholpen wordt. Heb maar een maand extra gekregen dus moet van de week ff terug met iemand van hier. Als ik tot april wil blijven moet ik 5 maanden extra krijgen. Daarnaast nog gezeik met ticket. Wordt van de week terug gebeld door Singapore Airlines of het kan.. Verder geen nieuwtjes. Update later nog wel ff.. Zit te denken om m'n site ook in het Engels te gaan schrijven trouwens. Misschien wel interessant.. Trouwens, kan eindelijk foto's uploaden. Deze is van mijn verjaardag. Later.. xxxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

denise it is about time you write your site in english that way i don't have to ask my mum to translate everytime. your cousin JOHNO

Anoniem zei

Hoi Denise,
Het is al knap dat je het in het nederlands bijhoudt, TOP om te lezen wat je allemaal meemaakt!!
Succes een Trouwe Lezer, Ronny

Anoniem zei

Hai Denise, Ik las op het wakeboardforum dat het echt serieus fout is met Dalles he.... bovenbeen gebroken....dat is echt minder! nou sterkte aan haar ..... Super trouwens dat je het zo lang gaat volhouden daar! Dat is de mentaliteid van een TOP sporter!!!! Dat heb ik in het begin van je blog echt wel gemist bij je... Helemaal TOP en ga zo door! en gefeliciteerd met je behaalde resultaten. Groetjes.....