maandag, oktober 09, 2006

9-10..

Morning.. Nou, betere start van de dag is er niet. Ben vanmorgen begonnen met hardlopen. Vond het zelfs leuk om te doen.. Toch weer mooi meegenomen. Ga dat 3 keer in de week doen. Moet op die manier toch fit worden. Vandaag geen boarden denk ik. Maandag is hier altijd rustdag. Geeft mij mooi ff de gelegenheid om boodschappen te halen, was te doen en appartement op te ruimen. Vanavond naar de film. Ga naar World Trade Centre. Kan niet wachten om hem te zien. Zal hem ook nog ff met mama gaan kijken als ze hier is. Lijkt me echt een hele interessant film.. Ow, heb gister weer geboard. Voelde super.. Heb er weer helemaal zin in. Eindelijk geen wedstrijden meer.. Nou, ik ga nog maar een keer douchen, want ik stop niet met zweten van het lopen.. Fotootje van World Cup erbij..XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo denise allereerst gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je site geweldig we gaan donderdag een taartje eten oke met 1 kaarsje erop zie je gauw dikke kus mama