woensdag, november 01, 2006

1-11..

Daar ben ik weer. Ellen is ook back in the house. Nou, ff een nieuwtje. Ik ga vrijdag naar Taiwan. Gezellig weer! Moet daar een demo enzo doen tijdens een 1 of andere wedstrijd. Nou ja, kan ik in ieder geval weer een land afvinken. Gelukkig ga ik niet zo lang. Moet daar toch weer alleen naartoe. Wordt daar goed voor me gezorgd, dus zal wel weer een avontuur worden. Abel komt de 10e terug. Remy komt rond de 12e en kreeg net een doorgestuurde mail van Paul dat er nog een Nederlander deze kant op komt. Geen flauw idee wie hij is, maar hij blijft hier 3 (!!!) weken. Goed, ik ga zo ff naar de carrefour, want we hebben niks te vreten in dit hok en daar kan ik niks mee:-) Vanmiddag lekker boarden, maar eerst ff een uur op die trampoline hobbelen, want de 3 die wil ff nie! Komt allemaal wel weer goed! Bye.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Dick had nog wat dagen over, dus veel plezier he! :-)
Flo.