vrijdag, november 03, 2006

3-11..

Morning. Gister was het ff stil.. Had niet helemaal de gelegenheid om de site bij te werken. Gister was wel een leuke dag! Heb eigenlijk de hele dag doorgebracht met 2 vrienden van de skischool. We moesten een kadootje kopen voor de kinderen van Paul. Het is een traditie om een feest te organiseren als de dwergen eenmaal een maand oud zijn. 2 Teddyberen gekocht dus en daarna door naar het feest. Ze hadden echt een super buffet neergezet. Beetje ala Mariott. Dan weet mama wel weer wat ik bedoel. Echt van alles wat, dus heb in ieder geval lekker gegeten daar. Ellen is tegen 23.15 de lucht in gegaan. Die zal ondertussen wel bijna thuis zijn. Ik ga nu ook maar mijn tas inpakken, want ik ga om 12.40 de lucht in. Ff naar Taiwan op en neer. Moet daar een demo doen. Opzich wel weer leuk om ff wat nieuws van de wereld zien. Alles wordt voor me geregeld. Kost me niks, levert alleen maar op. Nou, ik ga ff door dan! Later meer als ik eenmaal in Taiwan zit.. XXX

Geen opmerkingen: