vrijdag, november 10, 2006

10-11..

Was een tijd geleden dat ik kon uitslapen. Werd pas om 9.45 wakker. Ging gisteravond al om 11 uur naar bed. Had t ff nodig geloof ik. Gister was echt een baaldag! Had nergens zin in, voelde me lichamelijk echt een dweil en m'n hand doet zeer:-) Gelukkig kan ik nog gewoon de handle fatsoenlijk vasthouden. Zal vandaag ff wat fotootjes maken. Van de skischool in Kallang en wat van het eten enzo.. Wel ff leuk! Verder geen bijzonderheden. Ga zo richting Kallang. Wil ff een uur voor het boarden op die trampoline hangen. Anders word ik weer 'spin-moe' en dat moet ik niet hebben, want was eindelijk gemotiveerd. Oh trouwens, Abel komt vandaag weer is ff langs. Ook wel weeer gezellig!! Tot later.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

doe je de groetjes aan abel van ons? en tuurlijk word je nu niet meer spinmoe - je hebt 'm toch gestaan!!! dus maak je geen zorgen, komt heus wel weer!
groetjes, ingrid