donderdag, november 09, 2006

9-11..

Goeiemorgen... Vandaag eindelijk weer ff een beetje uitgeslapen. Was wel ff lekker zeg. Vandaag maar ff een dagje rust. Ga maar eens wat tijd op de trampoline doorbrengen. Vanavond dus voetballen. Oh trouwens, gister ging we de ankers van de slalombaan uit het water halen. Wat een pret. Ze hadden zo een dun touwtje vast geknoopt aan die dingen, dat m'n klauwen onder de blaren zitten. Fuck zooi.. Doet echt zeer. Niet echt lekker vasthouden aan de handle. Gaat wel weer over. Ik vind het een beetje muf om verhaaltjes te schrijven zonder foto's, maar weet niet zo goed wat jullie willen zien. Any requests? Let me know!!! XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil ALLES zien,:-)
Liefs.XXX Lida

Anoniem zei

sterker nog. Ik zou daar wel willen zijn. hahahaha

Groetjes jans

Anoniem zei

Ik denk dat ik dat maar doe,ga zelf ff kijken. Haaaaaa
Remy

Anoniem zei

laat het eten maar eens zien (lekker)