woensdag, november 22, 2006

22-11..

Bluh, domper. Ik had juist zo een zin om te boarden, en nu gaat het niet door. Paul is druk. En als hij cancelt, is hij echt druk! Dus maar beter om geen vragen te stellen. Ik zal niet dood gaan van een dagje rust denk ik, dus morgen weer een dag. Verder zal er niet veel bijzonders gebeuren vandaag. Het is weer eens super heet. Zelfs al 's morgens om 9 uur. Vanavond maar hardlopen dan. Geen zin om tegen de vlakte te gaan. Net weer ff mijn column voor de krant in elkaar gezet. Die komt er dus ook weer aan en verder ben ik langzaam een beetje een plan aan het maken voor 2007. Alsssss het meezit, is de eerste World Cup in Australie. In maart.. Zou niet geheel slecht uitkomen!! We zullen het maar moeten afwachten. Genoeg slap gelul. Tot later. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

yes,yes,yes kom maar weer heerlijk naar australie . ik hoop alleen dat het weer in penrith is. hou me op de hoogte . MARINA XXXX