donderdag, november 23, 2006

23-11.. What a day..!

Damn.. Ben 16 uur geleden de deur uit gegaan en ben nu pas terug. Paul had vandaag helemaal geen hulp, dus moest ik opdraven. Geen probleem hoor.. Beter een hele dag onderweg, dan de hele dag op mijn reet zitten. Het was echt heet vandaag trouwens. 's Ochtends om 9 uur liepen de zweetdruppels al van mijn voorhoofd af zonder dat ik iets aan het doen was. Vind het natuurlijk helemaal niet erg. Helemaal niet als ik lees dat het weer lekker aan kledderen is in Nederland! Nou, de groeten uit Singapore zal ik maar zeggen:-) Ook nog ff 2 setjes geboard. Weer mijn HS FS 3 geland. Blijft een wonder. Maar goed, het mocht ook wel is tijd worden!!! Ik ben weer lekker door elkaar heen aan het lullen. Maar goed, ben moe, dus niet erg!!! Vanmorgen begonnen in Kallang. En 's middags naar Bedok gereden, want het water staat erg laag na 1 uur. Water zakt 2,5 meter in minder dan een uur. Volgende week is het gelukkig weer beter en hoeven we niet halverwege de dag naar de andere site. Erg onhandig! Ff denken.... Morgen weer ff boarden en ga zaterdag de hele dag op de trampoline staan. Ff die 540 oefenen enzo.. Moet ook maar is gaan denken aan een high end trick. Tantrum to blind of iets in die geest. Oke, genoeg weer.. Tot morgen.. XXXX

Geen opmerkingen: