woensdag, november 29, 2006

29-11..

Nog een weekje en dan ist zover. Lekker naar Aussie. Echt heel veel zin in.. Kan dan wel niet boarden, maar ik kan wel ff checken hoe die andere meiden het doen. Andrea en Amber zullen er zijn, dus kan toch goed zijn voor inspiratie en motivatie. Daarnaast is het denk ik ook wel ff goed om een weekje niet te boarden. Heb nog nooit zoveel gehangen!! Vanmorgen vanuit mijn bed in de hardloop schoenen gesprongen. Anders zou het niks meer worden vandaag. Het is echt snikheet vandaag. De laatste 4 dagen was het grijs en grauw. Zelfs mijn jas aan gehad in de boot. Het was 24 graden, dus een beetje aan de frisse kant he.. Haha. Vanavond komt Bas van RedBull naar Singapore. Hij heeft hier een stop-over van 9 uur, dus we gaan vanavond ff een happie eten scoren. Wel gezellig! En trouwens, die Nederlander waar ik het een paar weken geleden over had is er ook. Al een week hoor, maar was vergeten te vertellen. Coole gast.. Hij kent Freek en Leila enzo en hij had me wel eens zien boarden. Geloof toen ik bij Freek achter de boot hing. Nou, tegen 4 uur ff boarden. Ga de Premier 136 is proberen. Denk dat het meer mijn board is. Genoeg geluld weer. Tot later.. XXX

Geen opmerkingen: