donderdag, november 30, 2006

30-11..

Whazzup whazzup.. Ben echt zwaar gebroken. Hele dag met mijn harses in de zon. Boarden, lesgeven, boarden, lesgeven. Mijn nek in puin, dus morgen kan iedereen ff aan 't gas. Ik moet ff een daggie chillen. Uhm, betekent gewoon: niet boarden. Chillen doe ik ongeveer elke dag. Al is wakeboarden hier wel een tikkie harder werken. Betekent 3, 4 dagen per week hardlopen en nu komt ook de sportschool erbij. Morgen ff inschrijven en dan ik aan de bak. Kan beter een goede planning gaan maken, anders wordt het niet wat. Goed, morgen ff massage scoren. Kan nu echt niet langer meer uitstellen. Ben gewoon te gierig, maar nu ist ff niet anders. Goed, ik ga nog ff tv kijken en dan lekker slapen..XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Yo Yo Whatup Whatup mattiej-D....

Wat een heerlijk stuk text weer eens. Zo mag ik ze graag zien.Wassup wassup,
iedereen aan gas, harses in de zon, alles aan puin en verder lekker chillen.

check je laterz en de sietermieterss, peace out !