vrijdag, december 01, 2006

1-12..

Had tot 23.45 niet veel te vertellen, maar heb net te horen gekregen dat ik weer genomineerd sta voor Sportvrouw van Almere 2006. Heb er dit jaar niet al teveel vertrouwen in. Behoorlijke competitie en denk niet dat de jury kan inschatten waar ik echt mee bezig ben, en wat ik heb behaald. Als je het heel erg kritisch bekijkt, stelt een gouden WK medaille niks voor bij 3e plaats overall in World Cup klassement. Anyways, niet belangrijk. Heb nog steeds geen vergunning. Daar doe je me een groter plezier mee.. Tijd om richting bed te verhuizen. Lange dag geweest. Vrijwel de hele dag achter het stuur. Was wel weer leuk hoor! Morgen weer lekker boarde.. By the way.. Het is alweer december hey. Damn, gaat hard. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

In ieder geval gefeliciteerd met je nominatie! Ook al weet je niet zeker of de jury kan inschatten wat je hebt bereikt, jij kan dat in ieder geval wel! Met je overwinning vorig jaar en de vooruitgang die je hebt geboekt ten opzichte van toen, vinden wij je alweer nummer 1 ;) Nu nog hopen dat zij dat ook vinden!

Anoniem zei

van mij ook gefeliciteerd met je nominatie. nog een goede vlucht morgen naar aussie gewenst. is weer wat anders als teamleader. het is ook goed voor als de worldcup hier komt dan weet je hoe die aussie meiden het doen. jammer genoeg kan ik niet komen maar ik wens je een goede tijd. ik volg je blog wel met hoe en wat .
groetjes MARINA XXXOOO