maandag, december 04, 2006

4-12..

Murning.. Het was ff stil, maar ben weer back. Was iedere avond vrij laat thuis en had ff geen kracht om bij te werken. Als er nou iets spectaculairs te vertellen was, oke, maar niks bijzonders gebeurd. Vandaag langzaam aan een beetje inpakken voor Ozzy Ozzy Ozzy. Dat ik, als geimporteerde teamcoach, dit jaar nog naar Australie zou gaan. Had ik niet op gerekend, maar wel echt super. Zoveel zin in.. Ff goed om een weekie rust in mijn donder te hebben en weer een hoop mensen te zien. Wordt in ieder geval 1 groot feest. Ik ga nu ook voor de eerste keer zonder boardbag het vliegtuig in. Dat is helemaal feest! Geen gesleep en gesjouw. Zal een foto maken van mijn outfit. Rood-wit ipv Oranje. Nou, dan maar ff rood-wit. Wel een gratis tripje naar Australie.. Vanavond weer naar de bios. 'Flags of our fathers'. Oorlog filmpie. Ben ik altijd wel voor in. Morgen nog ff boarden en dan tegen 5en richting vliegveld. Vlieg met Qantas. Ben benieuwd. Ga nu maar weer ff tv kijken.. XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo lieve Nieze.
Waarschijnlijk zit je nu in Australië. Wat de reden kan zijn waarom je de website niet meer bijwerkt. Jammer want ik volg je trouw iedere dag. Nou even wat anders. Maandag 11 December ga ik het ziekenhuis in voor een operatie aan mijn knie. Ze gaan mijn onderbeen vlak onder mijn knie doorzagen(!!!) en corrigeren. Door de slijtage aan de binnenkant van mijn knie verandert de stand van mijn been in een 0 been. Door de boel door te zagen en te draaien maken ze van een 0 been een X been zodat de belasting op de buitenkant van de knie komt te liggen. Het enige wat ik er mee opschiet is tijdwinst. Na 6 / 8 jaar is ook deze kant versleten en krijg ik een nieuwe knie. Dat doen ze nu nog niet omdat ik, ja, ja, daar nog te jong voor ben. Ik moet ongeveer 5 dagen in het ziekenhuis blijven. Daarna moet ik 6 weken met twee krukken lopen dan twee weken met één kruk en dan revalideren. Kortom tot 1 maart kom ik de deur amper uit en wordt er natuurlijk ook niet gewerkt. Ik weet ook niet of ik wel bij mij thuis in de eerste weken boven kan komen. Er zit in de trap een dubbele draai dus doodeng met krukken.
Maar……ik kan wel op mijn kont zittend de trap op en
af, heb ik al geoefend, hi, hi.
Dus ik zie het wel. Het nadeel is dat mijn computer met alles en nog wat, boven staat. Dus nu heb ik tijd om een spelletje te spelen kan ik er niet komen, triest toch. Ik meld me wel weer als het allemaal een beetje achter de rug is. Jij heel veel plezier bij je tante in Australië en in het verre oosten en je hoort weer van me. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, XXXXXXXXXXXXXXXXX, Lida.

Ik heb geprobeert te mailen maar ik kreeg steeds het berichtje terug, vandaar dat ik het je op deze manier laat weten.Dag, Dag.