maandag, december 11, 2006

11-12..

En dan heb je eindelijk een hele hoop te vertellen, is er geen internet. Djiezus. Nou, ik begin maar gewoon bij het begin. Dinsdag op het vliegveld.. Abel was daar. Dacht dat hij zijn tas ff kwam ophalen, maar toen vertelde hij me dat hij in Nederland ff kerst ging vieren. Hij komt geloof ik aan het eind van de maand weer terug. Zou normaal gesproken vandaag weer op Nederlandse grond staan, maar dat zit er voorlopig niet in! Sterker nog, het wordt alleen maar interessanter. Kom ik later ff op terug. Goed, om ff duidelijk te maken waarom ik naar AustraliĆ« ben geweest…. Was daar teamcoach van Singapore tijdens de AA Championships. Vlucht goed gegaan. 7 Uurtjes zijn omgevlogen. Moest 3 uur wachten op het vliegveld, want de anderen hadden een andere vlucht. Was niet erg.. Had ik mooi ff de tijd om bij te snurken, want ik heb geen oog dicht gedaan in het vliegtuig. We vlogen met Qantas.. Na het diner wilde ik gaan slapen. En ik heb ongeveer een uur mijn ogen dicht gehad. Toen werd me in ene gevraagd of ik ontbijt wilde. Had verdorie net mijn diner in m’n mik. Heb het ontbijt dus ff laten schieten. Geloof niet dat ik er veel aan gemist heb. Gatverdamme.. Goed, na die 3 uur zijn we opgehaald. 3 Uur durende rit voor de boeg. Heb er weinig van meegekregen. Vond de binnenkant van mijn ogen iets interessanter. De eerste dag daar verder ff wezen chillen. Donderdag hebben we een auto gehuurd. Was het makkelijkst. Erg vervelend als je zo afhankelijk bent. Daarnaast was het echt super om weer ff te rijden. In Singapore is het niet veel interessants, maar in AustraliĆ« heb je iets meer ruimte. Vrijdag heb ik ook nog ff kunnen boarden. Ging weer prachtig. Wake was big dus dat was erg leuk! Na de training……….. Rijd ik verdomme die auto in drieen. Stond in ene zo een klein fucking boompje achter de auto. Glas, bumper.. Alles in puin. Dat was mijn eerste keer dat ik een auto in de prak rijd. Hopelijk de laatste. Gelukkig zijn we verzekerd en is alles zo goed als opgelost, maar toch. Het heeft weer een behoorlijke stempel op het hele verhaal gedrukt. Dat het mij weer moet gebeuren om die boom in drieen te rijden. De volgende morgen een nieuwe auto opgehaald. Van een Kia Rio naar een Hyundai Getz. Things seem to get better every minute. Zaterdag was ook de dag van de voorrondes. AA Championships Barefoot en Waterski was tegelijk met het wakeboarden. Leuk om zoveel verschillend volk bij elkaar te zien. Vooral het barefooten was erg leuk om ff naar te kijken. Anyway, het grootste gedeelte van het team zat in de finale. In de namiddag zijn we met Chris O'shea het water op gegaan. Wake was echt super en alles was gewoon perfect. Boarden ging goed.. En toch wel weer ff cool om met Chris te hebben geboard. Zal volgende keer ff vragen of hij die 900 aan me kan leren. Zondag was echt niet normaal heet gewoon. 44 Graden.. Finale dag ook alles goed gegaan. We zijn uiteindelijk 2e in het landen klassement geworden. We hadden in ieder geval super veel medailles! Zit nu weer lekker in m'n appartementje. Ben kapot.. 7 Uur geslapen in 48 uur. Net een vlucht gehad met een stel kut koters die alleen maar aan het schreeuwen waren. Grr.. Kan dus nu best wel een slaapje gebruiken. Zal morgen ff wat foto's op de site zetten.. Truste.. Oh trouwens, zou vandaag eigenlijk terug zijn in Nederland. Ff nog niet dus:-) XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Tjong jonge . wat een verhaal, hopelijk had jezelf niets toen je de auto in de prak reed. Verder fijn dat je het zo naar je zin hebt! Hoop dat de kerst in nederland niet mist !

Liefs Zwany en Co