zaterdag, januari 13, 2007

13-1.. Night at the hospital.

Okej, een bijna dood ervaring wil ik het niet noemen, maar het was niet tof. Tegen 5 uur gisteravond kreeg me een partij buikkramp.. Dat was opzich nog te handelen, maar tegen 8 uur trok ik het niet meer. Mijn vingers begonnen te tintelen, m'n spieren verkrampten en kon niet meer normaal praten. Had Paul gebeld en die schakelde meteen alarmfase rood in. Was binnen 15 minuten in het ziekenhuis, waar ik lekker kotsend in m'n rolstoel zat! Na 2 uur observatie mocht ik weer naar huis. Nog nooit zo ziek geweest.. Was super eng. Zit hier toch alleen, maar m'n maten stonden toch al heel snel voor de deur. Nacht was best heavy. Elke keer als ik naar de wc ging, werd ik niet lekker, maar vanmorgen is het al beter. Zo ff proberen wat te eten. Hoop maar dat het goed gaat. Moet nu mijn vaarbewijs cursus verplaatsen nog volgende week, of de week erna. Hoop ook dat dat goedkomt. Het examen is toch pas 7 februari, dus heb nog ff de tijd. Nou, spreek jullie later. Ik ga ff bijkomen. xxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lieverd, het lijkt op voetselvergiftiging wat je hier beschrijft. Daar ben je inderdaad heel erg ziek van. Geen bijna doodervaring maar meestal wel een bijna dood wens.
Misschien kun je nog achterhalen waar en wat je gegeten hebt zodat je dat in ieder geval NIET meer doet, hi, hi.Beterschap en sterkte en een daggie rust, want je zal best uitgevloerd zijn, liefs en XXX, Lida.

Anoniem zei

Hoi Snies, veel beterschap, en uitkijken met eten daar.....
Sterkte en kusje van Birgitt xxx

Reismeisje zei

Hee Denise

Dat is heel erg akelig wat je beschrijft, Het lijkt trouwens ook een beetje op hyperventileren,( tintelen van je vingers, niet meer goed kunnen spreken, spieren verkrampen) wat je misschien bent gaan doen toen je zo'n buikpijn had, zover weg en dan alleen. Ik heb dit vroeger ook eens gehad en precies dezelfde verschijnselen.Bij mij hiep toen een plastic zakje voor mijn mond ! en daarin in en uit ademen1 Maar je denkt inderdaad dat je dood gaat zo akelig is het !! Ik was toen op vakantie ergens in Duitsland met vrienden.Rustig aan doen en veel afleiding zoeken !!
Jeske http://zwanies.web-log.nl/ hebben we trouwens vandaag op het vliegtuig naar Ierland gezet enne de andere Denise http://www.deniece.waarbenjij.nu/(Riebel) zit in IJsland !!! Deze dames zitten in heel wat koudere delen van de wereld dan jij !!!

Liefs enne denk aan jezelf he !!! Zwany