zaterdag, januari 13, 2007

14-1..

Morning... Tis nu 6.40 en kon nie meer slapen. Gistermiddag teveel geslapen.. Opzich niet erg, moest er toch vroeg uit vandaag. Voel me 1000 keer beter. Voel me eigenlijk gewoon goed, dus het leven kan weer doorgaan! Zo naar m'n cursus. Heb gister gewoon thuis gestudeerd. Is toch veel makkelijker. Je merkt toch dat er een soort language-gap is als je zo een les volgt. Je begrijpt toch niet alles wat hij zegt. Helemaal omdat ze zo bekrompen Engels praten. Ben daar al aardig aan gewend, maar toch. Thuis heb ik tenminste een online woordenboek, zodat ik in ieder geval wat van de stof begrijp. Vandaag gaat hij het hebben over navigatie enzo.. Das minder. Ziet er erg lastig uit! Hoop dat het maar goedkomt. Zie het niet echt zitten om voor zo een no-brainer vaarbewijs te gaan zakken. Vandaag ook de praktijklessen.. Gisteren hebben ze geleerd hoe ze moeten aanleggen enzo.. Niet echt wat gemist dus. Goed, ik ga nu ff wat leren enzo en dan over een uurtje richting de jachtclub.. XXX

Geen opmerkingen: