maandag, januari 22, 2007

22-1..

Een nieuwe week met waarschijnlijk dezelfde bezigheden, dus ook dezelfde verhalen. Worden jullie al moe van dit eenzijdige gelul. Het mag dan wel eenzijdig zijn, maar mij mij verveelt het nog geen minuut. Dat is dan weer positief he.. Ben net bij de dokter geweest voor een medische keuring. Moest dat laten doen voor mijn vaarbewijs. Nou, ik kan het verschil tussen groen en rood zien.. Moest ik daarvoor helemaal naar de andere kant van Singapore? Never mind.. Toch niks beters te doen. Daarna naar de sportschool. Tegen alle principes in; met de taxi. Dit omdat ik het weer voor elkaar heb gekregen mijn cola over mijn broek te gooien. Toen ff lekker een uurtje in de sportschool gezeten, waar ik nog iedere keer uitgebreid word bekeken door de locals. En dan natuurlijk vooral door de 65+ en de 16-20 jarige.. Raak er wel aan gewend, dus ze kijken maar een end weg. Vanavond m'n mams op tv. Wel kijken he.. Nederland 2, 17.35. Vanavond misschien ff filmpie pakken en dan morgen weer lekker boarden! XXX

5 opmerkingen:

Anoniem zei

blijf maar lekker door lullen ben er nooit moe van . jammer genoeg kan ik je moeder niet zien op t.v. maar zal wel van haar horen hoe het is gegaan. groetjes MARINA XXX

Anoniem zei

Lees en leef nog iedere dag met je mee, gewoon doorgaan a.u.b.hartelijke groetjes van uit Almere en XXX, Lida

Anoniem zei

Shit. Ik heb haar gemist, maar ze zal het ongetwijfelt in de collectie hebben thuis. Als we in de buurt zijn en jij bent er moeten we weer eens ff rustig kijken naar haar. Groetjes Jans

Anoniem zei

Hoi Denise, Wij hebben je moeder gezien op tv en voor ons was het ook een verrassing om jouw stem te horen aan de telefoon. Het staat op de video! Groetjes van Michael, Wijnanda, Melanie en Nadia en een dikke kus van Opa en Oma Haan

Anoniem zei

jans morgen herhaling of uitzendinggemist.nl was heel leuk en onverwacht dikke kus moon en ron en je bent ook welkom als snies er niet is hoor ben benieuwd naar je meissie kus ron en moon xxx