dinsdag, januari 23, 2007

23-1..

Whassup, whassup.. Hebben jullie m'n slaapkop gehoord op tv. Jezus, lag al bijna in dromenland. Heb het net even terug gezien en erg duidelijk dat ik niet meer 100% bij de les was. 'Elke dag van de minuut ben je bij me'? Damn.. Vond het leuk om te doen. Leuke verrassing voor mams.. Vandaag om 12.30 richtin de skischool. Lekker veel tijd om te boarden. Zijn tot nu toe nog maar heel weinig boekingen. Verder niet zo heel veel te vertellen behalve dan dat ik Oprah aan het kijken ben. En heb deze uitzending al minstens 3 keer gezien. American Idol komt morgen met nieuwe afleveringen. Dat is wel weer kicken dan.. Nou, het is koffietijd! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

natuurlijk heb ik je moeder gezien op tv en ook voor mij was het een kippevel moment om je stem te horen.Jou foto was ook aldoor in beeld. Raar idee hoor dat je dan zo ver weg bent.Ik kreeg ook een beetje heimwee naar jou. Sentimenteel gezeur, ik weet het, niet te lang bij stil staan, oké,maar het is toch even slikken. Het is natuurlijk een unieke kans voor jou,dus daar moeten wij hier maar gewoon blij om zijn.
Daarom wens ik je nog veel plezier en geniet van alles wat je daar mag beleven, Dikke XXX, Lida.

Reismeisje zei

Hee Denise , Viel best mee hoor , je klonk heel helder in de studio !!! Erg leuk om dit samen met je moesie te doen, wat hebben we veel plezier gehad en wat werden we verwent zie uitgebreid verslagje met foto's van je mam op
http://zwanies.web-log.nl/ Trouwens mijn ogies bleven ook niet helemaal droog toen ik je stem hoorde, Enne ik vind dat je erg trots mag zijn op zo'n moeder !!!!

Liefs Zwany