zondag, januari 07, 2007

7-1..

Whazzup, whazzup? Vandaag beide 360's in 1 run gestaan:-) Mijn dag kon dus niet meer stuk. Vanmorgen om 7 uur opgestaan. Moest op tijd in Bedok zijn om te boarden dus. Om 12.30 richting Kallang vertrokken om de jongens te helpen en was uiteindelijk om 8 uur thuis. Was echt super heet vandaag. Zon was er volop dus ben weer aangebrand. Kop als een boei. Morgen lekker niks. M'n pinpas komt morgen met de post, dus kan ik eindelijk weer een beetje ademen. Ga nu ff lekker douchen. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

He Denise,

Leuk om te volgen wat je allemaal meemaakt, ben wel een beetje jaloers hoor, het klinkt helemaal super. Maar wellicht kan ik je in het voorjaar komen opzoeken dan mag ik een weekje naar singapore voor mijn werk.

Anyway, ik hoef je geen gelukkig nieuwjaar te wensen want dat regel je gewoon zelf helemaal top dus keep on rocking!

Suus