maandag, januari 08, 2007

8-1..

Maandag-rustdag.. Tijdje geleden dat ik is niks te doen heb. Hoop dat die pinpas snel komt. Kan daarna gaan en staan waar ik wil. Ga straks ff lunchen met Shaun, filmpie pakken en dan zien we wel weer! Had gehoopt dat ik vanmorgen kon uitslapen, maar ik stond natuurlijk alweer om 8 uur naast mijn bed. Wat een verrassing! Het is in ieder geval weer super heet! Lijkt erop dat het regenseizoen een beetje over is. In deze tijd van het jaar is de wind wel heel sterk. Maar goed, daar heb je in Kallang niet zoveel last van. Altijd glad. Heb net bevestigd gekregen dat ik de lessen voor mijn vaarbewijs aankomend weekend kan gaan volgen. 2 Weken daarna is het examen. Hoop echt dat ik het haal. Zal het allemaal een stuk makkelijker maken hier. Klote dat je in Singapore ook een praktijk examen moet afleggen. Lekker muf, want je hoeft alleen maar een boot aan te leggen. En dat voor 52 dollar. In ieder geval een no-brainer. Ondertussen krijg ik wel steeds meer de behoefte om ff naar huis te komen. Ik weet alleen zeker dat ik het na 1 week wel weer gezien heb en dat is de 900 euro niet helemaal waard. Dan maar ff volhouden. Gelukkig gaat het boarden super goed. Dat houdt me gemotiveerd om hier te blijven. Hoop dat die wedstrijdkalender snel uitkomt, zodat ik een beetje kan gaan plannen! Heb nog geen flauw idee over wat er gaat gebeuren in 2007. 1 Ding weet ik zeker, het wordt niet makkelijk om hier straks weg te gaan. Maar aan de andere kant zal het ook super fijn zijn om ff voor een bepaalde tijd naar huis te komen. Erg apart om in 2 werelden te leven hoor.. Damn! Nou, heb wel weer genoeg geluld! XXX

Geen opmerkingen: