zaterdag, februari 03, 2007

3-2..

Daar was ik weer... Gister was ik niet te genieten. Vandaar geen update. Vandaag daarentegen is alles weer onder controle. Heb alles ff kunnen relativeren en nu vooruit kijken. Het goeie nieuws is dat m'n knie niet slechter wordt. Ik zal niet het water opgaan tot donderdag. Ik moet het maar ff aankijken. Laat die MRI op de 23e doen. Scheelt me 600 dollar. Dus ja, laat maar ff hangen. Zal veel bij de fysio zitten en uiteraard in de sportschool om het gewricht aan te sterken. Verder moet iedere coach onder Paul een EHBO cursus doen. Zit dus de komende 4 weken elke dinsdag in de klas.. :-) Weer is wat anders. En dannnnnn, woensdag vaarbewijs theorie. Kan echt niet wachten om dat papiertje in mijn zak te steken. Morgen niet veel anders dan anders.. Genoeg geswetst.. XXX

Geen opmerkingen: