maandag, februari 05, 2007

5-2..

Uhm... Toen wast alweer maandag. En op maandag doe ik de dingen die ik normaal gesproken op maandag doe. Wasje in de wasmachine, opruimen, dweilen, boodschappen etc etc. Jaja, ik begin het allemaal aardig onder de knie te krijgen. Heb natuurlijk geen mammie die dat nu allemaal voor me doet. Realiseer me dat het met de dag moeilijker wordt om naar huis te komen, maar aan de andere kant mis ik ook best veel dingen van thuis. Als ik naar thuis verlang, houd ik mezelf meestal voor dat ik het er na 3 weken wel weer gezien heb. Vandaar dat ik op het moment best gelukkig ben. Zelfs met een kut knie.. Gaat gelukkig elke dag beter daarmee! Ga morgen gewoon ff het water op om te proberen. Gewoon ff rustig aan dan. Verderssss, alle bonnen van de ziekenhuizen opsturen. Kost me een rib uit mijn lijf. Hoop dat het maar goed zit met de verzekering. Verder geen nieuwtjes he.. Zoals verwacht. Ow ja, vanavond die Flevolandse sportverkiezingen. Ben benieuwd! Fijne dag! XXX

Geen opmerkingen: