dinsdag, maart 13, 2007

13-3..

Homesickness strikes... Pff. Begin het nu toch wel een beetje lastiger te krijgen hoor. 7 Maanden zonder paps, mams en vrienden begint me langzamerhand echt op te breken. Boarden ging vandaag weer perfect, maar zelfs dat maakte mijn dag niet echt. Goed, nu weer lekker op bed ER aan het kijken. Morgen naar Ministry of Manpower. Ff kijken of ze me nog wat langer willen laten blijven. Anders zit ik 16 maart in de auto naar Maleisie of in het vliegtuig naar huis. Ik ga ff chillen nu en een vroeg naar bed. Ben gebroken. XXX

1 opmerking:

Reismeisje zei

hee lieverd, is niet zo gek dat je het langzamerhand wat moeilijker gaat krijgen, je bent ook al een hele !!! tijd weg, Ik vind je zowiezo heel knap en dapper en een doorzetter ! Een dikke pluim !
Maar wie weet ben je over een paar dagen weer in Nederland en anders vliegen die paar maanden vast wel. Gewoon veel chatten met je mams !

Liefs Zwany