woensdag, maart 14, 2007

14-3..

Nou ja, weer een gemiddeld dagje. Niks veranderd t.o.v. de laatste dagen. Nog steeds niet lekker in mijn vel. Zal wel weer goed komen. Dat hoop ik tenminste. Vanmorgen eerst bij Ministry of Manpower geweest. 1 Groot zooitje. Ze zijn mijn formulieren misschien kwijt.. Ze hebben mijn verblijf dus wat verlengd, zodat ik de formulieren opnieuw kan insturen. Sukkels.. Maar goed, ook daar verder niks aan te doen. Boarden ging niet zo vandaag. Was een beetje afgeleid door Paul z'n chagerijnige kop en hij had haast. Werkte dus niet helemaal. Ben net pas thuis trouwens. Was een lang dagje. Moest alles alleen doen vandaag. Ben dus weer moe.. Heimwee zuigt ook alle energie uit me. Kan me niet echt focussen en heb er eigenlijk gewoon geen zin in. Het zal wel goed komen. Zie het allemaal wel ff aan.. Kan er niet weinig aan doen in ieder geval. Goed, ik ga ff een kleine boodschap doen.. Voor de duidelijkheid; ben NIET depressief, maar zit gewoon al ruim 7 maanden aan de andere kant van de wereld. Kan niet elke dag feest zijn. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Snies, kom op we gaan de dagen aftellen nu!!!! Denk maar aan autorijden, want ik weet dat je dat erg mist..... nog 31 dagen.......Kus Birgitt en Cindy xxxx

Anoniem zei

Een week in dit kikkerlandje en je wilt weer terug !! GENIET er nog van. Ronny