dinsdag, maart 27, 2007

27-3..

Oke, dat werd nog ff hectisch vanmorgen. Kwam er net op tijd achter dat mijn visum morgen verloopt. Moest dus onverwachts ff snel naar het MOM. Gelukkig hebben ze meer weer 2 weken gegeven, zodat ze ff de tijd hebben om te bepalen of ze mijn training visit pass voor 12 maanden gaan toezeggen. We moeten nog even afwachten. Zal het ergens deze week wel horen! Vind het wel spannend.. Enneh, daarna naar de skischool. Hele dag gevaren. Ook nog ff heerlijk kunnen boarden.. Raley en raley en raley en raley.. Ja, die zit er wel in. Nieuwe opening trick. Kom er net ook achter dat ik naar de O'neill Europe fotoshoot mag in Spanje. Nu heb ik eindelijk wat om te laten zien, dus daar zie ik wel enorm naar uit! Zal van 7 tot 9 mei in Spanje zitten. Vlieg 10 mei naar Turkije voor die wedstrijd. En ja, dan naar de Masters.. Wordt een druk maandje! Nou, het is chill tijd.. Volgens mij is mijn favo buurjongen jarig vandaag.. Gefeli!!! Jij hebt nu ook de 2 bereikt! En een fotootje van mijn paradijsje erbij.. XXX

2 opmerkingen:

david zei

hey nieze, rad eens wie ook naar die fotoshoot mag?
zien we elkaar nog es eh, pro riders onder elkaar eh haha
groetjessss en kus
david

Anoniem zei

Hey Nies!

thx voor de felicitatie. yes eindelijk 20! helemaal top!

spreek je snel weer!

enjoy ur stay! want voordat je het weet zit je weer in dit kikkerlandje!