maandag, maart 26, 2007

26-3..

Pimpin! Vandaag is de maandag anders dan anders. Heb wel gewoon mijn wasje gedraaid en boodschappie gedaan, maaaaarrrr ik heb ook geboard. We moesten de x-star die tijdens het evenement is gebruikt uit het water laten halen met de kraan en Paul wilde die raley nog is zien. 5 Uit 5. Niet slecht:-) Kan er dus weer 1tje aan mijn lijstje toevoegen. Als ik er zo over nadenk he, heb ik toch rete veel geleerd hier. Niet alleen nieuwe tricks, maar ik heb gewoon 8 maanden lang mijn eigen was gedraaid! Is het niet te gek:-) Ga zo weer ff een filmpje pakken. Music and lyrics. Schijnt echt super grappig te zijn. Heb de trailers gezien en is toch wel een film die op mijn verlanglijstje stond. Verder werd ik vanmorgen wakker door onweer. En niet zo een beetje ook. Zou willen dat ik snel tussen papa en mama kon gaan liggen.. Nou ja, laat maar zitten eigenlijk. Maar goed, wel tot gevolg dat ik al om 6 uur wakker was. Nou ja, whatever. Heb me nog geen seconde verveeld. Ben nu weer met mijn website bezig. Hoop volgende week een opzet te hebben en dan kan ik hem online gooien! Ik ga nu snel naar de bus anders wordt Bai boos dat ik te laat ben! XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

vinden we helemaal niet erg hoor,kom maar gezellig tussen ons in enne...........hier ook je eigen was doen he kuzzzzzzzzzz

Anoniem zei

Hey!!
Had je al een tijdje niet meer gesproken, dus maar weer even een bezoekje op je blog! Maar zo te lezen vaar je wel! En niet alleen op je boardje! Kom maar snel naar hier en breng dan ook wat Celsiusjes mee, zonnetje schijnt hier wel voldoende! Succes nog met je boarden en alles daaro!
Ik zie een 7'n aankomen als je zo doorgaat!
Greetz Kiss Ronald

xlwake zei

Niez ! Dik hoor een raley ! Ik zie je over een maandje weer ! dan gaan we NL ff rocke !

X Ricky

Anoniem zei

Hee goed gedaan hoor. Die kan dus ook van je lijstje!!!!!!!!
Met een raley en een spin erbij zit je goed meis.

Groetjes Jans